Проектирование

[:ru]Архітектурне освітлення[:]

[:ru]Архітектурне освітлення передбачає наявність архітектури.

Флуоресцентні трубки світла, що висвітлюють підземну каналізаційну систему або промисловий склад, наприклад, не є точно архітектурним освітленням. Наприклад, комерційний квадратний світлодіодний світильник, який висить у вашому офісі, може бути, а може і не бути архітектурним освітленням. Це залежить від того, чи відповідає світильник певним стандартам, які ми розповімо нижче.

Отже, архітектурне освітлення — це перетин мистецтва (архітектура) та технології (освітлення). Освітлена або освітлена архітектура може бути комерційною або житловою. Інші сфери діяльності, такі як дизайн, також вступають у гру. Звичайно, це стосується фізики, інженерії та психологічних та фізіологічних ефектів світла.

Строго кажучи, архітектурне освітлення — це підсвічування для дизайну та функціонування будівлі.

Термін охоплює три основні фактори. Перший — це естетичність будівлі, що важливо для житлових і комерційних застосувань. Другий аспект — ергономічний або функціональний — будь-який аспект, що покращує здатність жити, працювати, функціонувати, відпочивати чи грати — щоб зробити простір легшим у використанні. Третій аспект передбачає ефективність використання енергії, забезпечення належного використання світла, тобто економічного чи оптимального використання, розподілення. Саме тут актуально архітектурне освітлення.

Дизайн архітектурного освітлення уявляє, створює, інтегрує, вбудовує та організовує освітлення в координовану систему, включаючи факторинг факту та переваги природного світла, електричного світла або обох, щоб служити та сприяти діям людини.

Відповідно, дизайн стосується конкретної цілі чи декількох цілей певного конкретного простору. Наприклад, на кухні, напевно, вам захочеться зосередитись на висвітленні приготування та приготування їжі. У приміщенні домашнього кінотеатру або медіа-кімнати, можливо, найкраще створити освітлення для правильного сидіння та перегляду — наприклад, акцентування хороших ліній зору — для комфортного пошуку свого шляху в оточенні темряви та перегляду фільму.

Як правило, дизайн освітлення повинен враховувати конкретний тип дії, що висвітлюється; кількість забезпеченого світла, колір світла, який може впливати на оптику окремих предметів, таких як твори мистецтва, та загальне ціле оточення. Ще один фактор дизайну в даному просторі — будь то зовнішній або внутрішній — це розподіл світла. Хоча це залежить від застосування, дизайн освітлення також повинен достатньо вирішувати вплив освітлення на мешканців простору.

Мова Світла запитала архітектора Молі Мусон з Адама Уілера Дизайн для її думок про архітектурне освітлення; вона сказала, що простір є найважливішим. «Архітектори намагаються перетворити досвід простору», — пояснила вона. «Гарна архітектура намагається створити просторовий досвід».

Архітектурне освітлення працює для сприяння просторовому досвіду. За словами Мунсона, освітлення може впливати на настрій, текстуру, просторову обізнаність та «перебільшувати певні архітектурні особливості, забезпечувати близькість, тощо.»

«Ми часто шукаємо світильники, які можуть виконувати роботу з освітлення простору, не стаючи хедлайнером, [щоб освітлення не перекривало те, що відбувається в кімнаті», — сказала вона. «Це [Архітектурне освітлення] повинно виконувати у співпраці з архітектурою. Вони ніколи не можуть естетично розходитись — вони мають доповнювати один одного ».

Саме це відрізняє архітектурне від загального освітлення. Архітектурне освітлення працює для покращення архітектури, а не просто як аксесуар для створення цілісного просторового досвіду.[:]

Добавить комментарий